ッ✘دختر خیـــــآل پردآزッ✘
یلدا مبارک

بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی 
بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند. 

 

یلدا یعنی یادمان باشد

که زنگی آنقدر کوتاه است،

که یک دقیقه بیشتر با هم بودن

را باید جشن گرفت

 

حتی طولانی ترین شب نیز به خورشید می رسد.


نظرات شما عزیزان:

...
ساعت14:31---5 بهمن 1394
آه جز آینه ای کهنهمرا همدم نیست



پیش چشمان خودت اشک بریزی کم نیست

یک خود آزاری زیباست که من تنهایم

لذتی هست در این زخم که در مرهم نیست

اشتیاقی به گشوده شدن این گره نیست

ور نه تنهایی من که گره اش محکم نیست

من از این فاصله ها هیچ ندارم گله ای

هر چه تقدیر نوشتست بیفتد غم نیست لذتی نیست اگردرد نباشد جانم

هیچ شوری بهتر از شور پس از ماتم نیست

بی سبب درد که هم قافیه با مرد نشد

آدم بی غم و بی درد بدان آدم نیست

تو نبین ساکت و ارام نشستم کنجی

درد نا گفته زیاد است ولی محرم نیست


-
ساعت12:20---1 بهمن 1394

در جستجوی زیبایی نباشید .
زیبا فکر کنید .
زیبا ببینید و
زیبا بشنوید .
آنگاه خود ، خالق زیبایی هستید ... !


نرگس
ساعت19:01---23 دی 1394
وبت محشره ب وب منم سر بزن لینکی عزیزم ممنون میشم لینکم کنی

*-*
ساعت15:52---23 دی 1394
هندونه رووووووووو به به

ᕼIᒪᗩ
ساعت12:41---11 دی 1394
سکوت در نبود زيبايي زيباست
دوست داشتن و مورد محبت قرار گرفتن بزرگترين لذت دنياست
قوي ترين آدم ها هميشه کساني نيستند که پيروز مي شوند
بلکه آنهايي هستند که وقتي مي بازند
تسليم نمي شوند


ᕼIᒪᗩ
ساعت12:41---11 دی 1394
مرداب به رود: چگونه است که تو اينقدر زلالي؟
رود :
"گذشتم"


ᕼIᒪᗩ
ساعت12:41---11 دی 1394
گاهي ارزش واقعي يک لحظه را ،
تا زماني که به يک " خاطره " تبديل شود ؛
نمي فهميم


*-*
ساعت18:42---10 دی 1394

☞ ﻭَﻗْـﺗْـــے☜
✘ھﻳﭽـــﮑﺴﯽ ✘
ﻧَــﻤﻮﻧْﺪﮦ ﺑَـﺮﺍﺗْــ ⇄
♯ﻓـــﻘـــﻂ♯
↪️ﺧـــﻮﺩﺕ ﻣﻴــﻤـﻮﻧــے ↩️
و ☆
→♬♪ آﮬﻨــﮔﺎﺕ ♬←


کیان
ساعت21:43---9 دی 1394
مَن مِه ام..

که گاه
به زمین
دل میبندم..
و
گاهی
به آسمان

و در
میانه
این شَک
آرام آرام
پراکنده
می شوم ..!



سارا
ساعت20:34---8 دی 1394
http://tool.pr8.ir

سارا
ساعت20:31---8 دی 1394
ادرس چه سایتی رو میخوای عزیز دلم

سارا
ساعت20:26---8 دی 1394
با این اسم بلینکم


❀✿✾✽✼✻✺✹✸✷ ❤cartoone and dokhtaroneh❤❁❀✿✾✽✼✻✺✹✸✷


$@®@
ساعت20:19---8 دی 1394
تبادل لینک
بهار من لینکیدمت تو هم بلینک
پاسخ:چشم


سارا
ساعت20:04---8 دی 1394
راستی بهار جونم
لوگوی متحرک رو کجا ساختی؟
من فقط ثابتو بلدم یعنی سایتشو بلدم
با لاو اسکین میسازم


سارا جووووون
ساعت20:00---8 دی 1394
بیا این ادرس وبم خوشملم
http://www.nazaninsaraanna.loxblog.com
بیا تبادل لینک!


miss hilda
ساعت17:09---8 دی 1394

دو قدم مانده که پاییز به یغما برود
این همه رنگ ِ قشنگ از کف ِ دنیا برود

هرکه معشوقه برانگیخت گوارایش باد......
دل ِ تنها به چه شوقی پی ِ یلدا برود؟
گله هارابگذار!
ناله هارابس كن!

تابجنبیم تمام است تمام!!
مهردیدی كه به برهم زدن چشم گذشت....
یاهمین سال جدید!!
بازكم مانده به عید!!
این شتاب عمراست ...
من وتوباورمان نیست كه نیست!!

زندگی گاه به كام است و بس است؛
زندگی گاه به نام است و كم است؛
زندگی گاه به دام است و غم است؛
چه به كام و
چه به نام و
چه به دام...
زندگی معركه همت ماست...زندگی میگذرد...

زندگی گاه به راز است و ملامت بدهد؛
زندگی گاه به ساز است و سلامت بدهد؛
زندگی گاه به ناز است و جهانت بدهد؛
چه به راز
و چه به ساز
و چه به ناز...
زندگی لحظه بیداری ماست زندگی میگذرد


miss hilda
ساعت15:15---7 دی 1394

برای عشق تمنا کن ولی خار نشو
براي عشق قبول كن ولي غرورتت را از دست نده
براي عشق گريه كن ولي به كسي نگو
براي عشق مثل شمع بسوز ولي نگذار پروانه ببينه
براي عشق پيمان ببند ولي پيمان نشكن
براي عشق جون خودتو بده ولي جون كسي رو نگير
براي عشق وصال كن ولي فرار نكن
براي عشق زندگي كن ولي عاشقونه زندگي كن
براي عشق بمير ولي كسي رو نكش .
براي عشق خودت باش ولي خوب باش......


miss hilda
ساعت15:15---7 دی 1394

تو قرآن چقدر قشنگ نوشته:

غير از "خدا" پناهگاهي مگر هست؟!

کجا میروي؟!


miss hilda
ساعت15:14---7 دی 1394

اهل کجــــا بودنــت مهــم نیـــست

اهل و بجـــا بودنـــت مهـم است!!!

منـــطـقـــه زنـــدگـیـــت مهـــم نیــــست

منـطـق زنــدگیـــت مهــم است!!!


miss hilda
ساعت15:13---7 دی 1394

من◀∅ زاپاس عشق ∅▶کسی نمیشم ✘
چون مادرم ♡
منو واسه ←نقش اول →زاییده✔
گرفتی ؟؟؟ هرررررری囟▷◁


الی
ساعت12:10---7 دی 1394
عزیزم لطفا اسم وبتو برامون بفرس که همینطوری عجق وجقی بلینکیمش مرسی

الی
ساعت12:09---7 دی 1394
سلام عزیزم
وب توپی داری
حتما لینکی تو هم ما رو بلینک


@®@$
ساعت20:45---6 دی 1394
بیا تبادل لینک
پاسخ:ادرس وبتو ندادی!


سارا
ساعت20:43---6 دی 1394
وبلاگت بیسته بیسته به بخصوص قالبت محشره
منم وب تکونی کردم بالا خره اون بارشی های شلوغو برداشتم
پاسخ:خوبه منم الان میاممم


hilda
ساعت20:20---6 دی 1394

نـﮧ نمـﮯدآنـﮯ!

هیچکس نمـﮯدآند. . .

پشت این چهره ی آرام در دلم چـﮧ مـﮯگذرد...

نمـﮯدآنـﮯ!

کسی نمـﮯدآند. . .

این آرامش ظاهــر و این دل نـا آرام ،

چقدر خستـﮧ ام مـﮯکند. . .


bita
ساعت11:09---6 دی 1394
وبلاگت حرف نداره عزیزم.خوشم اومد....موفق و سرافرازباشی....

miss mahya
ساعت14:25---3 دی 1394
دقیقااااااا

miss mahya
ساعت14:14---3 دی 1394
دی تموم میشد راحت میشدیم

miss mahya
ساعت14:12---3 دی 1394
قربونت

a girl
ساعت13:30---3 دی 1394
بــــــــــــــــله!
خوشحالم یه دوست بهمنی پیدا کردم!


a girl
ساعت13:22---3 دی 1394
بهمنیا عشقن!
پاسخ:معلومه


نرگس
ساعت9:07---3 دی 1394
دیشب که بیاد رخ زیبای تو بودم
در وصف رخت یک غزل ناب سرودم

آماده شدم بهر نمازم که به ناگاه
یاد تو رسید و تو شدی بود و نبودم

هنگام اقامه لبت آمد به خیالم
یک بوسه از آن کنج لب لعل ربودم

هم رفت نماز از کف و هم مست نگشتم
از هر دو طرف بوسه ضرر بود نه سودم

بین دو نمازم غزلی فاصله افتاد
با چشم و لبت بود همه گفت و شنودم

در رکعت دوّم مثلاً سخت گرفتم
از چشم تو گفتم عوض ذکر سجودم

خون کرده دلم را غم چشمان سیاهت
بنگر که ببینی چه سیاه و چه کبودم

یک تیر ز مژگان بلند تو رها شد
صاف آمد و بنشست در اعماق وجودم

میترسم از آن روز که با غیر نشینی
تقصیر خودم نیست که اینگونه حسودم...

فرهاد شریفی

...............................
قالب جدید مبارک فدات قشنگه ببخش دیر اومدم
پاسخ:مرسی اشکال نداره


a girl
ساعت23:44---2 دی 1394
قالب وبت خیلی قشنگه
پاسخ:مرسی


دوست خدا
ساعت22:18---2 دی 1394
خـــــدایـا…!
گاهی که دلم از این و آن و زمین و زمان می گیــرد،
نگاهم را به سوی تو و آسمـان می گیرم ،
و آنـقـدر با تــو درد دل می کنـم،
تا کم کم چشـــــــــم هایم با ابـرهای بارانیت همراهی می کنند
و قلبـــم سبک می شود آنــوقــت تو می آیی و تــــــمـــــــــام فضای دلـم را پر می کنی
و مـــــن دیـــــــگــــر آرام می شــــــوم
و احساس می کنم هیچ چیز نمی تواند مرا از پای دربیـاورد !
چون تو را در قلبــــــــــــــم دارم ...


سارا
ساعت22:10---2 دی 1394

آنگاه که تولد دختری بی گناه مایه ی ننگ عرب ها بود!
آنگاه که زندگی برای دخترکان ساعتی به طول نمی انجامید

نیاکان پاکمان باندترین شب سال را شب تولد مینو (الهه خورشید) را به نام یلدا نام نهدند و گرامی داشتند...

یلدایت فرخنده باد.


دخترک اسفند
ساعت22:03---2 دی 1394
شب یلداست؛ شبى که در آن انار محبت دانه مى شود و سرخى عشق و عاطفه،
نثار کاسه هاى لبریز از شوق ما؛
شبى که داغى نگاه هاى زیباى بزرگ ترها در چشمان کودکان اوج مى گیرد و بالا مى رود.



سارا
ساعت22:01---2 دی 1394

لُـغـت نـآمـہ هـآے בنیـآ رآ بـآیـב

آتـش زב …

جـلوے وآژه ے نَبـودטּ نوشـتـہ انـב :

“عـבمـ حـضور شخصے یـآ چیـزے “

هـمـیــטּ !

چــقـבر نَبـوבטּ

تــو

رآ

سـآבه فَرض مـے ڪنـنـב …_


مهدیه
ساعت22:00---2 دی 1394

خوبم …!

باور کنيد …؛

اشک ها را ريخته ام …

غصه ها را خورده ام …؛

نبودن ها را شمرده ام …؛

اين روزها که مي گذرد …

خالي ام …؛

خالي ام از خشم، دلتنگي، نفرت …؛

و حتي از عشق …!

خالي ام از احساس …


mahtab
ساعت14:26---2 دی 1394
سلام اولین روز زمستونیت بخیر
وبت قشنگه به منم سر یزن


shima
ساعت14:10---1 دی 1394


دخترک اسفند
ساعت14:05---1 دی 1394
باران کمی آهسته تر، اینجا کسی در خانه نیست
من هستم و تنهایی و دردی که نامش زندگی ست ...!


دخترک اسفند
ساعت13:53---1 دی 1394
اگـــر قـــرار بــاشــــد "خـــوبــــیِ" مــا

وابســــته بـه "رفـــتار" دیگــران بــاشـــد

ایـــن دیگـــر "خـــوبـــی" نیســــت . . .

بلـــکه "مــــعامــــله" اســــت


مریم
ساعت13:14---30 آذر 1394
وسعت درد فقط سهم من است

باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آیینه ز من باخبر است

که اسیر شب یلدا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم

همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید

تا نبینم که چه تنها شده ام

یلدات مبارک


مریم
ساعت19:17---25 آذر 1394
عالی بود....
پاسخ:خوشحالم خوشت اومد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 30 آذر 1394برچسب:, | 23:8 | دختر خیال پرداز
✿ Friends ✿
پارت تولز
دنیای قالب
دنیای آیکون
בو تا בوست مهربوטּ
عــــــاشــــقانــــهــــ
قاطی پاتی
۰•●اشعار شاعران●•۰
دخی بی اعصاب
✘دنیای ما خل و چلا✘
DastaneMan
سردسته شیطونا
کفشهای کال
♥♡♥کافه دخترونه♥♡♥
دل سوخته (مثل ماه)
خفاش شب
زرد
چبرتک
غم خاص
ị ز̲̲̅̅ن̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ב̲̲̅̅گ̲̲̅̅ے̲̲̅̅ ̲̲̅̅ا̲̲̅̅ی̲̲̅̅ن̲̲̅̅ج̲̲̅̅و̲̲̅̅ر̲̲̅̅ے̲̲̅̅ ̲̲̅̅ه̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ـ̲̲̅̅ا̲̅س ị
❤درســا جووون❤
شعر نو
اسیـــر عشـ❤ــــق
❤حســــــرت و تنــــــــهایی❤
دخمــل شیطون بــلآ
merry girl
عشقولیااااا
bahar
وب سایت رسمی عرفان نظر اهاری
--
حوض نقاشی
کتاب افق
یه عاشق بلا
کتاب خونه دخملونه
miss.x
(ϐεsτ ғϑгιεπd zαняα( miss.x
❤دختران گوگولی❤
maloosak

✷ ❤cartoone and dokhtaroneh❤❁
ʍąղҽ ժìѵօօղҽ..
zikzin
من و زندگی
مــــــــــــــــــن یه‍ دخی لـــــــــــ✖✖ــــــــــــاتــــــــــــ♥ــــــــــــــم
پاییز غم
♥معلم دوست داشتنی من♥
بخند
دخترانی بر خلاف جاذبه زمین
♥فسقلي هاي عاشق♥
:(: I feeł šø gøøđ
★♡♡دنیای دخترونه ما♡♡★
کلک خیال انگیز
دخترونه هـــای مـــن
من و تنهایی
آرزوهای بــربـادرفتـــــــه
عشق بارانیــ من و تو
زندگی
بهار نارنج
ماجــَــراهای مَــنو زِنـــــlifeــــدگی
خط خطی های دلم
sad girl
✘ ッ تــــــــــــــرمه ッ✘
جعبه شادی
کابوس تلخ
دنیای یه دختر باحال
طنز کده
حرفهای دل
یه خآطرع از فــــــــــــردا
دنیای قالب
اریو برزن
*سرزمین خیال های زیبا*
کتابخانه شکلاتی
عشقولیاااا
بیخیال
♥خلوت تنهایی♥
سایت تفریحی خنده بازار
دهکده والیبال
دنیای زیست و زمین
✿عروسکی✿
سرزمین من
My Note
کلبه ی دخترانه ی من
͜͡یِِ͜͜͜͜͜͜͡͡͡͡͡͡ـ͜͜͡͡ہ͜͜͡͡ ͜͜͡͡בُ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡פֿ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡ے͜͜͡͡ ͜͜͡͡تُ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡פֿ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡س͜͜͡͡♕͜͜͡͡ ͜͜͡͡ب͜͜͡͡آ͜͜͡͡ ͜͜͡͡یِ͜͜͜͜͡͡͡͡ـ͜͜͡͡ہ͜͜͡͡ ͜͜͡͡ع͜͜͡͡آ͜͜͡͡ل͜͜͡͡م͜͜͡͡ـ͜͜͡͡ہ͜͜͡͡ ͜͜͡͡ب͜͜͡͡غُ͜͜͜͡͡͡ض
♥♫☺♪♪دختروونه ♪♪☺♫♥
پاپتی
: - )
ܓ✿ قط♥ـره قط♥ـره زندگی ܓ✿
❁ qαℓвємα ❁
2nim , تصاویر , شباهت ها, عکس, فوتو
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ qαℓвє мαη Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
دخترانه
معجزه قلم
♔ب مثل بیتا♔
می خواهم خوب می شم
♥ورق پاره کاهی♥
حرف های دل تنها
BOOK OF LOVE
دخترونه های نفس
کلبه دلتنگی
❤ღ❤ღ پـــــارادایـ ــ ــ ــس لاو ღ❤ღ❤
مرده نامه
زنــــــدگــــــی به سبکـــ دخترونـــه
کتابدوست
قصر اشفته
آبي ترين خيال
سرزمین خیال
کتاب خانه
جادوی بسکتبال
دنیای رمان
شکلک
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

 





✿ Other ✿

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 625
بازدید کل : 1812
تعداد مطالب : 113
تعداد نظرات : 1207
تعداد آنلاین : 1

کد چرخش عکس

کد کج شدن گوشه تصویر

>";

Small Pink Outline Pointer